فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی ارتش تربت حیدریه بیان داشت: ارتش در کنار سپاه روز شمار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۰۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی اقتدار ایران را در وحدت بین ارتش و سپاه می‌بینند و به واقع هم همین است که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است که به یک بلوغ و نشاط متعالی رسیده و در کنار سایر نیرو‌های مسلح روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی را به ثبت رسانده است.
 
فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی ارتش تربت حیدریه بیان داشت: ارتش در کنار سپاه روز شمار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به ثبت رسانده است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: دیگر زمان تهدید گذشته و ایران اسلامی با مثلث اقتدار که یک ضلع آن را حضور با بصیرت مردم و ضلع دوم آن را نیرو‌های مسلح و در راس این مثلث، ولی فقیه جامعه اسلامی قرار گرفته در برابر هر گونه زیاده خواهی جبهه استکبار مقتدرانه ایستاده است.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: مادامی که این اتحاد در بین نیرو‌های مسلح برقرار باشد، دیگر دشمنان هیچوقت به خود جرات نفوذ و تفرقه در بین آن‌ها را نمی‌دهد.
 
وی گفت: امروز مفتخریم در نیرو‌های مسلحی خدمت می‌کنیم که تحت رهبری، ولی فقیه جامعه اسلامی است که همچون خورشیدی در آسمان پر ستاره ایران اسلامی می‌درخشد.

تیپ ۱۷۷ پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در خرداد سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل پی گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها