مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله:

رسالت بسیج کارگری، کمک به تحقق جامعه اسلامی است

مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله گفت: رسالت بسیج کارگری برای حضور در مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تحقق جامعه اسلامی با رویکرد اسلامی سازی فضای ساختاری و مفهومی کار و کارگری در مراکز تولیدی است.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۹۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

پاسدار ربیعی مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک هفته کارگر به برنامه‌های اجرایی در طول این هفته اشاره کرد و گفت: برنامه های اجرایی تدارک دیده شده از سوی قشر بسیج کارگری از چهارشنبه از چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته کارگر اشاره کرد و گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدای کارگر، عطرافشانی قبور شهدا، حضور در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح کارخانجات، برگزاری مراسم روز قشر بسیج کارگری، فضا سازی در سطح کارخانجات و برخی میادین شهرستان و تجلیل از کارگران نمونه بخشی از برنامه‌های اجرایی در هفته کارگر بوده است.

مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله به سرکشی و حضور فرماندهان سپاه در کارخانجات و دیدار با کارگران و مدیران حوزه صنعت و تولید را از دیگر برنامه‌های پیش رو برای هفته کارگر ذکر کرد و گفت: فرماندهان سپاه روز سه‌شنیه با حضور در شهرک صنعتی حاجی‌آباد اراک ضمن خداقوت به کارگران ساعاتی را با این عزیزان به گفتگو خواهند نشست.

پاسدار ربیعی یکی دیگر از برنامه‌ها را دیدار کارگران با مقام معظم کارگری عنوان و به رسالت بسیج در حوزه تولید اشاره کرد و گفت: رسالت بسیج کارگری برای حضور در مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تحقق جامعه اسلامی با رویکرد اسلامی سازی فضای ساختاری و مفهومی کار و کارگری در مراکز تولیدی است.

وی به راهبردهای تحقق این رسالت پرداخت و افزود: ترویج فرهنگ دینی برای رفتارسازی در جامعه کارگری، نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت‌پذیری با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج، توسعه سامانه فرهنگی و ساختار سازمانی بسیج در جامعه کارگری، تقویت و توسعه کارآمدی قشر بسیج در تولیدات اقتصادی و بهره‌وری، ایجاد خودباوری، خودکفایی و خوداتکایی در عرصه تولید و صنعت، افزایش کیفیت تولید و بالا بردن بهره‌وری در تولید، اصلاح الگوی مصرف و توسعه و تقویت فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از مهم‌ترین راهبردها برای تحقق این مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات