جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

ترویج تفکر انقلابی؛ لازمه تحقق شعار سال

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: لازمه تحقق شعار سال ترویج تفکر انقلابی و حذف تفکر غربی، لیبرالی و سرمایه‌داری است.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۹۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار دستجانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع نیروهای وظیفه این ناحیه ضمن تبریک ایام شعبانیه و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز سرباز و هفته جوان گفت: جوانان دهه 50 هرچند که به آن‌ها اجازه حضور در عرصه کار را نمی‌دادند ولی در دوران جنگ به همگان ثابت کردند که می‌توانند و مدیریت جنگ را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی مطرح کرد: سردار سلیمانی یکی از جوانان موفق در دوران جنگ تحمیلی بود که امروز هم مدیریت جنگ علیه استکبار را حتی در عرصه جهانی عهده‌دار بوده و مدیریت می‌کند.

سرهنگ پاسدار دستجانی با تاکید بر لزوم الگوگیری جوانان از حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: جوانان ما حضرت علی‌اکبر(ع) را الگوی خود دانسته و با تبعیت از ایشان و آموزه‌های عاشورایی و هم‌چنین تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می‌توانند موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی را برای کشور به ارمغان آورند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به موضوع بیکاری و دیگر مشکلات امروز جوانان تصریح کرد: برای رفع معضل بیکاری و دیگر مشکلات امروز نسل جوان، نقش اصلی بر عهده دولت و دولتمردان است و می‌بایست نسبت به نسل جوان و تولیدات و مقولات داخلی کشور باور داشته باشند.

وی لازمه تحقق شعار سال را ترویج تفکر انقلابی و حذف تفکر غربی، لیبرالی و سرمایه‌داری عنوان کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال، تحقق حمایت از کالای داخلی و برون رفت از مشکلات جامعه و به‌ویژه معضل بیکاری تغییر تفکر نسبت به غرب و اعتماد به توانایی‌های داخلی امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار