مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه درگز:

جامعه‌ای که بصیرت به خرج ندهد به سرانجام نخواهد رسید/ معلمان نقش موثری در پیشرفت فکری و بصیرت افزایی جامعه بر عهده دارند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه درگز گفت: جامعه‌ای که بصیرت به خرج ندهد به سرانجام نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
حجت الاسلام داود عبدالهی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: با نگاه به تاریخ خواهیم دید یکی از شیوه‌های دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی است تا بدین وسیله علاوه بر بوجود آوردن مشکلات در زمین طرف آن‌ها را از دشمن اصلی دور کنند و این همان معنای جنگ نرم است.

وی گفت: امروز دشمنان ما با درگیر کردن مردم و مسئولین با حرف‌ها و بازی‌های سیاسی سعی در دور ساختن از خود به عنوان دشمن اصلی دارند، لذا باید بسیار مراقب رفتار و گفتار خود باشیم و از هرگونه جملات و کلمات تفرقه انگیز پرهیز نمائیم.

عبدالهی از دیگر شیوه‌های دشمن در جنگ نرم را شخصیت زدایی و قداست زدایی خواند و گفت: دشمن با شیوه‌های گوناگون سعی در تخریب نهاد‌های انقلابی و ارزشی نظام دارد و برای رسیدن به این هدف خود از هیچ حربه‌ای مضایقه نمی‌کند.

وی افزود: همانگونه که در صدر اسلام عده‌ای در صدد تخریب امیر المونین علی علیه الاسلام و دیگر امامان بوده اند امروز نیز دشمن با تخریب اشخاص و نهاد‌های ارزشی همچون رهبری، شورای نگهبان، سپاه و دیگر نهاد‌های سعی در ایجاد اغتشاش و تفرقه افکنی و تخریب اذهان مردم می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز گفت: اگر در برابر این نیرنگ دشمن بصیرت به خرج ندهیم حتما دچار فریب خواهیم شد و متاسافنه بار‌ها و بار‌ها شاهد بوده ایم که در این قضیه علاوه بر عوام برخی خواص و خودی‌ها نیز دچار این بیماری شده اند و فریب نقشه دشمن را خورده اند.

وی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه گفت: اگر در جامعه بصیرت، آگاهی و بینش مردم افزایش یابد خیلی از گرفتاری‌ها پیش نخواند آمد چرا که هیچ عملی بدون بصیرت به سرانجام مطلوب نخواهد رسید.

حجت الاسلام عبدالهی با تبریک پیشاپیش روز معلم و هفته‌ی عقیدتی سیاسی گفت: معلمان با توجه به شغل معلمی خود نقش موثری در پشرفت فکری و بصیرت افزایی جامعه را بر عهده دارند چرا که آینده سازان و جوانان این مملکت به دستان آنان همه چیز را می‌آموزند.

عبدالهی در پایان به تشریح برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج درگز در این هفته اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان عرصه عقیدتی و سیاسی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های عقیدتی سیاسی، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از مدیران و هادیان عقیدتی سیاسی، دیدار با امام جمعه شهرستان و حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با سخنرانی قبل خطبه‌های مسئول دفتر نمایندگی سپاه درگز از جمله برنامه‌های سپاه درگز در این ایام می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها