خبرهای داغ:
همزمان با هفته سلامت و جوان مسابقات پینگ پنگ، فوتبال دستی ،دارت و طناب کشی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،همزمان با هفته سلامت وجوان مسابقات پینگ پنگ،فوتبال دستی ،دارت وطناب کشی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه مهدیشهر برگزارشد.

حسن ذاکری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه مهدیشهر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر ،هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت سلامت روحی وجسمانی دربین کارکنان عنوان کرد..

وی در ادامه گفت:ورزش وسلامت رابطه مستقیم با هم دارندومی توان به کمک ورزش از بیماری های گوناگون پیشگیری کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه مهدیشهرگفت:ورزش از مهمترین روشهایی محسوب می شود که تکامل جسمانی،روانی اجتماعی را به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد:ورزش درسلامت وآمادگی جسمی فرد ،تعادلات هیجانی ورقابت رشد واعتماد به نفس وتقویت وامنیت گروهی راحاصل می شود که بهترین فعالیت وموقعیت برای رشد معیارهای سلامت روانی وروحی درانسان راشامل می شود.

وی بابیان اینکه ورزش نقش مهمی درپیشگیری از بیماریها ودرمان بسیاری از بیماری ها رادربرداردگفت:ابزار ارزشمندی است که حفظ سلامت جسمانی وپیشگیری از ناهنجاری های روح وروان وسلامت رابه همراه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها