خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: شهید مطهری چون دل آزاد و پاکی داشت قلم آزادی داشت و علم بدون اخلاق و خداترسی قلب را می‌میراند.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۷۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در جمع طلاب حوزه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با اشاره به فرازی از صلوات شعبانیه ابراز داشت: خدایا قلب مارا با تارک خودت آگاه کن و با معصیت ذلیل و خوار نکن، قلب انسان هم حالتی زنده دارد و هم حالتی مرده کار‌های انسان اگر برای رضای خدا انجام گیرد قلب انسان را شاد و زنده نگه میدارد ومعصیت چه کوچه چه بزرگ دل انسان را می‌میراند.
وی در ادامه تصریح کرد: شهید مطهری، چون دل آزاد و پاکی داشت قلم آزادی داشت حتی علم اگر توام با اخلاق و خداترسی و در راه رضای خدا نباشد قلب را میمیراند و قلب ویران همانند زمین پر از نمکی است که چیزی در آن رشد نمی‌کند.
این مسئول مطرح کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شد و همچنین مقام معظم رهبری در یک سخنرانی چالش‌هایی را برای رسیدن به اهدافمان بیان کردند که بایستی بشناسیم و به آن‌ها عمل کنیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ادامه داد: امروز ما با دو نوع چالش بیرونی و چالش درونی مواجه هستیم که چالش بیرونی همان مزاحمت‌های دنیای استکبار است که از ابتدای انقلاب تاکنون تمام تلاششان را برای سرنگونی انقلاب و تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، ولی نتوانسته‌اند به موفقیت برسند.
وی با اشاره به اهمیت داشتن روحیه انقلابی تشریح کرد: چالش درونی خیلی مهم است و اولین چالش درونی فراموش نکردن روحیه‌ی انقلابی امام می‌باشد که اسلام بدون نام ایشان در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.
این مسئول با اشاره به سخن"آمریکا دشمن اسلام و امت است و والله اگر مرا دار بزنند من با آمریکا سازش نخواهم کرد" از امام خمینی (ره) اظهار کرد: متاسفانه ما امروز همه چیز و حتی هسته‌ای را دادیم و ملت را عقب انداختیم و بسیاری از ظرفیت‌ها را تعطیل کردیم و بدست بیگانه دادیم در حالی که به هیچ دستاوردی نرسیدیم.
حجت‌الاسلام معبودی مخالفت با زندگی تجملی مسئولین و حامی مسضعفین و محرومین بودن را از سیره‌های زندگانی امام راحل دانسته و افزود: امام همواره خواهان استقلال همه جانبه‌ی کشور عزیزمان ایران بودند و آزادی در قالب اسلام و نه آزادی به معنای ولنگاری از خواسته‌های اصلی ایشان بود.
وی چالش بعدی را فراموش نکردن جهت نهضت امام (ره) عنوان کرد و گفت: چالش بعدی فراموش نکردن جهت نهضت امام (ره) است چراکه ما انقلاب کردیم تا این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد و باید در این راه هوشیار باشیم.
این مسئول عدم اشتباه در شناخت دشمنان را از دیگر چالش‌های پیش‌رو دانسته و متذکر شد: ما هرگز نباید دچار تنبلی، یاس و ناامیدی شویم چراکه در این مدت انقلاب کار‌های متعددی را انجام داده و در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری را داشته است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در خاتمه متذکر شد: هرچند امروز مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد، ولی باید توجه داشت که می‌توان با تلاش و کوشش و به‌ویژه حمایت از کالای ایرانی و تعصب و غیرت داشتن به کالای ایرانی در هنگام خرید می‌توان این مشکلات و موانع را نیز پشت سر بگذاریم.
۷۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها