مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اجرای 24 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما، فرارسیدن سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را گرامیداشت.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: رسالت اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد، که در اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی به رسمیت شناخته شده است.

وی افزود: ایمان، معنویت، بصیرت دینی و سیاسی، ولایتمداری و شور و انگیزه انقلابی؛ سرمایه‌های اصلی سپاه از بدو تشکیل این نهاد انقلابی بوده و از آنجا که اصل تربیت دینی و عقیدتی و سیاسی، خمیرمایه آمادگی‌های همه‌جانبه سپاه و پاسداران می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مجموعه عقیدتی سیاسی مأموریت تحول و تعالی معنوی در سپاه و رسیدن پاسداران به وضعیت آرمانی تعریف شده و مورد انتظار فرمانده معظم کل قوا را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: بصیرت، ایمان، تقوا، مهارت، شجاعت، روحیه انقلابی و جهادی و فداکاری از خصلت های یک پاسدار واقعی انقلاب اسلامی است، که در این راستا نقش عقیدتی سیاسی برای تعمیق باورهای دینی کارکنان این نهاد انقلابی مورد تأکید قرار دارد.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره مربیان شهید اظهار کرد:  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، با اجرای 24 برنامه متنوع فرهنگی تربیتی و اعتقادی در ستاد سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و نواحی تابعه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام سرافراز، افزود: دیدار با ائمه جمعه و خانواده های مربیان شهید در سراسر استان،  مراسم گرامیداشت مقام معلم  و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت سیره و شخصیت شهید مطهری، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار علامه شهید و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و محافل انس با قرآن از مهم ترین عناوین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

ارسال نظرات