مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: ما با شعار (ما توانسته‌ایم) باید بتوانیم حضور همه مردم را در برنامه سوم خرداد داشته باشیم مدت زمان اجرای برنامه‌ها سه روز است، که در هر روز برنامه‌های خاصی اجرا می‌شود که محوریت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر را دارد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۸۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری فتوحات ما در میادین جنگ از جمله آزادی خرمشهر با تقوا امکان‌پذیر بوده است.

وی افزود: ساختار و تشکیلات سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر استان مازندران با مسؤولیت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با عضویت سازمان‌های لشکری و کشوری و دبیری معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه برای بزرگداشت سوم خرداد تشکیل کمیته‌های مختلف صورت گرفت، گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته فرهنگی و تبلیغاتی، کمیته رسانه و فضای مجازی، کمیته ایثارگران، ریاست ستاد شهرستانی که بر عهده ناحیه مقاومت سپاه است، کمیته مردمی، کمیته بانوان و کمیته ورزش و جوانان استان است که هر کدام دارای دبیر و اعضا هستند که به فعالیت طبق دستورالعمل مشغول می‌شوند.

ملکی ادامه داد: انتظارت و اهداف ما از برگزاری از این جلسات ترویج فرهنگ جهاد و ایثار با تشکیل ستاد بزرگداشت سوم خرداد است.

وی بیان کرد: همایش تجلیل از مدافعان حرم، دفاع مقدس  و دعوت از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس برای سخنرانی در برنامه‌های مختلف و نماز جمعه، بقاع متبرکه و امامزاده‌ها در ایام گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان گفت: ما با شعار (ما توانسته‌ایم) باید بتوانیم حضور همه مردم را داشته باشیم مدت زمان اجرای برنامه‌ها سه روز است، که در هر روز برنامه‌های خاصی اجرا می‌شود که محوریت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها