خبرهای داغ:

برنامه های هفته عقیدتی در لشکر 14 امام حسین (ع) اعلام شد

برنامه بزرگداشت هفته عقیدتی به همت معاونت عقیدتی و با سخنرانی مسئول نمایندگی سپاه استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۰۱۱۷۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع) از دوازدهم لغایت هجدهم اردیبهشت ماه به مناسبت شهادت شهید مطهری هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه‌های متنوع و گوناگونی از سوی معاونت عقیدتی در لشکر عملیاتی امام حسین (ع) و همچنین روابط عمومی لشکر ۱۴ در این هفته برنامه‌ریزی شده است.
سرهنگ پاسدار مهدی محقق، مسئول عقیدتی سیاسی لشکر مقدس امام حسین (ع) به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته در لشکر ۱۴ پرداخت و گفت: با توجه به تفکر شهید مطهری که بر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی استوار است و به مناسبت شهادت این عالم برجسته از دوازدهم لغایت هجدهم اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به ماموریت لشکر مقدس امام حسین (ع) در منطقه جنوب شرق و همچنین دفاع از ارزش‌های اسلامی برنامه‌های متنوعی در منطقه عملیاتی و در ستاد لشکر عملیاتی امام حسین (ع) در هفته آینده برگزار می‌شود.
محقق ادامه داد: به همین مناسب، شانزدهم اردیبهشت ماه برنامه بزرگداشت هفته عقیدتی به همت نمایندگی، ولی فقیه با سخنرانی مسئول نمایندگی سپاه استان برگزار می‌شود که در این مراسم از فعالان، مربیان، مدیران و نیرو‌های وظیفه‌ای که با قسمت عقیدتی سیاسی لشکر امام حسین (ع) همکاری داشته تجلیل به عمل می‌آید.
مسئول عقیدتی سیاسی لشکر مقدس امام حسین (ع) با بیان این‌که در این مراسم فعالیت‌های سال ۹۶ و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۹۷ توسط مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی امام حسین (ع) تشریح می‌شود، عنوان کرد: در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی انسان ۲۵۰ ساله توسط روابط عمومی لشکر ۱۴ برگزار می‌شود.
وی درباره برنامه‌های انجام شده توسط عقیدتی سیاسی لشکر مقدس امام حسین (ع) در سال ۹۶، بیان کرد: عملکرد عقیدتی سیاسی لشکر ۱۴ محدوده وسیعی را شامل می‌شود که بخشی از آن اعزام نیرو‌های پایور و وظیفه به دوره‌های تربیت و تعالی در شهر‌های مختلف از جمله قم، مشهد و بابلسر بوده است که این دوره‌ها به صورت اعزام‌های مجردی و خانوادگی بوده است.
محقق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم برای برادران پایور و وظیفه در روز‌های چهارشنبه و همچنین کلاس اخلاق به صورت مشترک در روز‌های شنبه از دیگر برنامه‌های عقیدتی سیاسی لشکر عملیاتی امام حسین (ع) بوده است.
مسئول عقیدتی سیاسی لشکر مقدس امام حسین (ع) درباره برنامه‌های صورت گرفته توسط عقیدتی سیاسی لشکر مقدس امام حسین (ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق گفت: ارسال و توزیع نشریه‌های عقیدتی و موعظه خوبان در بین نیرو‌های مستقر در جنوب شرق و اعزام روحانیون پس از توجیهات کامل جهت برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی در ۱۳ جلسه در میان بسیجیان مستقر در پاسگاه‌های مرزی از برنامه‌های عقیدتی سیاسی لشکر عملیاتی امام حسین (ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق است که به صد‌ها بسیجی تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
ارسال نظرات