خبرهای داغ:
در سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن:

فرزند جانباز قزوینی دوم جهان شد

سیدمصطفی حسینی، قاری و فرزند آزاده و جانباز قزوینی موفق به کسب مقام دوم سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۲۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سیدمصطفی حسینی، قاری و فرزند آزاده و جانباز سیدممتاز حسینی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته‌ی قرائت سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که با حضور کشور‌های مختلف جهان برگزار شد، مقام دوم مسابقات را در رشته قرائت تحقیق از آن خود کرد.

در مرحله‌ی فینال این مسابقات، ۹ قاری قرآن کریم از کشور‌های ایران، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، فیلیپین، مالزی، لبنان، پاکستان و مصر حضور داشتند که حسینی نماینده جمهوری اسلامی در این مرحله آیاتی از سوره مبارکه "آل‌عمران" را تلاوت کرد.
گفتنی است: سیدمصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز قزوینی، متولد ۱۳۷۴ قزوین است، وی سال ۱۳۹۲ به مسابقات بین‌المللی کویت اعزام شد و در حالی که تنها ۱۸ سال داشت مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.
رتبه‌ی چهارم رشته قرائت پنجاه و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، رتبه‌ی عالی رشته قرائت مرحله‌ی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و مقام دوم قرائت قرآن در مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم ترکیه از جمله موفقیت‌های این قاری قزوینی می‌باشد.
وی همچنین در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، رتبه‌ی ممتاز قرائت قرآن را کسب کرد.
۱۰۰۳/پ ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار