در طرح «نور مبین» اراک مطرح شد؛

ولایت فقیه، نگهبان آرمان‌های انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ولایت فقیه حافظ و نگهبان این انقلاب است و ما اگر بخواهیم از انقلاب مواظبت کنیم، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۲۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کلاس‌های عقیدتی طرح «نور مبین» در سال 1397 در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج اراک با موضوع ویژگی‌های مومنان در قرآن و نیز موضوع ولایت و مهدویت به مناسبت ماه شعبان با حضور پایوران و نیروهای وظیفه این ناححیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جوان به تبیین نقش جوانان در پیروزی، تثبیت و ادامه حرکت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان در صحنه محقق شد و هشت سال دفاع مقدس و عبور از فراز و نشیب‌های مختلف فراروی نظام با میدان‌داری این جوانان غیور و ولایتمدار ادامه یافته است، حفظ انقلاب نیز به دست جوانان تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی افزود: ولایت فقیه حافظ و نگهبان این انقلاب است و ما اگر بخواهیم از انقلاب مواظبت کنیم، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همانطور که حضرت امام راحل فرمودند«ولایت فقیه استمرار و ادامه ولایت رسول الله است».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نایحه مقاومت بسیج اراک با اشاره به فعالیت‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن چهره روحانیت و ولایت فقیه است و تلاش دارد فاصله بین مردم و روحانیت را زیاد کند و اگر موفق شود ضربه بزرگی به نظام وارد می آید.

حجت‌الاسلام عبدی تبعیت از سیره شهدا را یکی از راه‌های دفاع از نظام در مقابل دشمنان بیان و خاطرنشان کرد: وصیت تمام شهدا به ما پشتیبانی از ولایت است و باید برای ادامه راه شهدا در خط ولایت باشیم و تلاش کنیم که منویات ولی‌فقیه در سطح جامعه ترویج و عملی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار