استاندار کردستان:

بکارگیری نیرو‌های توانمند زن را در سطوح مختلف مدیریتی

استفاده از زنان توانمند در سطوح مختلف مدیریتی وحمایت از بانوان کارآفرین در سطح استان از جمله وعده‌های استاندار کردستان در جلسه هم اندیشی بانوان عضو شورا‌های اسلامی تابعه استان بود.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در نشست هم‌اندیشی با بانوان عضو شورا‌های شهر استان با تاکید براینکه سقف شیشه‌ای مدیریت باید در استان شکسته شود گفت: در استان کردستان زنان توانمند بسیاری در عرصه‌های گوناگون وجود دارد که باید از حضور آنان در مدیریت استان بهره برد و ما نه در شعار بلکه عملا به این امر معتقدیم.

وی یکی از مشکلات اصلی در استان و در حال حاضر را اشتغال عنوان کرد و افزود: زنان کارافرینی که در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و مشکلات این بخش را با اولویت در دستور کار قرار خواهیم داد و مشکلات را بر طرف می‌کنیم.

مرادنیا ایجاد فاصله و تبعیض در جامعه را امری ناپسند توصیف کرد و گفت: لازم است در همه شهرستان‌ها امکانات ورزشی و رفاهی برای فعالیت زنان فراهم شود واگر در این خصوص کمبودی وجود داشته باشد موظف به برطرف کردن آن کمبود‌ها هستیم.

وی ادامه داد: به فرمانداران شهرستان‌های مختلف تاکید می‌کنم از نظر، توان و ظرفیت زنان عضو شورا‌ها در جلسات ودر جهت بهبود شرایط بانوان استفاده شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات