حجت الاسلام حسن محمدی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان طارم ،در این گردهمایی اظهار داشت : انتخاب شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی کاری مبارک است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۰۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان :گردهمایی سیاسی با موضوع تبیین شعار سال با حضور کارکنان پایور و سرباز در سپاه ناحیه طارم برگزار شد .

حجت الاسلام حسن محمدی رئیس سازمان تبلیغات  شهرستان طارم ،در این گردهمایی اظهار داشت : انتخاب شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی کاری مبارک است.

وی با اشاره به شعار سال گفت : شعار سال جاری به نوعی تداوم خطی است که رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه جانبه از اقتصاد و مردم سالیان سال است بر آن تأکید دارند .

وی اظهار کرد : در چندین سال گذشته شاهد بودیم که رهبر انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن تولید و اشتغال اشاره ها ، توصیه ها فرمودند و در سال جاری نیز با تعیین عنوان سال با (حمایت از کالای ایرانی) به این موضوع پرداختند که حمایت از تولید داخلی در ادامه اشتغال را به همراه می آورد .

رئیس سازمان تبلیغات افزود : این مهم زمانی محقق می شود که محصول و کالای تولید شده توسط مردم خریداری شود و مورد استفاده قرار گیرد .

محمدی تصریح کرد : عنوان سال ۹۷ در حقیقت این مسئله را نشان می دهد که توجهات رهبر انقلاب به استمرار توجه به اقتصاد کشور است و مسیر مشخصی که می بایست برای عزت ایرانیان ادامه پیدا کند و این امر در صورتی دست یافتنی می شود که مردم از کالای تولید شده استفاده کنند و چرخه اقتصاد به گردش دربیاید .

وی عنوان کرد : بدین ترتیب شاهد ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و مهمتر از همه خروج از تورم خواهیم بود ، چرا که بیکاری و تورم در حال حاضر گریبان گیر اقتصاد کشور شده اند و تنها با تولید و حمایت از کالای ایرانی حل شدنی است .

شایسته است اشرافی گری ، اسراف و استفاده از کالاهای خارجی در سطح کشور از میان برداشته شود تا مشکل اشتغال و تولید داخل حل شود .

 

وی با اشاره به تحقق شعار سال افزود : یکی از کارها در کشور جهت خرید و استفاده از کالای ایرانی فرهنگ سازی و تبلیغات چهره به چهره می باشد .

 

وی تصریح کرد : دومین کاری که می توان انجام داد این است که این را از ذهن مردم خارج کنیم که کیفیت جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است .

وی افزود : حمایت از تولید کنندگان و جلوگیری از قاچاق مواد به داخل کشور از دیگر موارد تحقق شعار سال می باشد .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان ابراز کرد : عمده هدف دشمنان اسلام فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این کار را از طریق روی آوردن به جنگ رسانه ای و تبلیغات عملیاتی می کنند .

ارسال نظرات