مسئول دفترنمایندگی ناحیه عشایری به مناسبت روز معلم وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت:این ایام خجسته ومبارک ،ایامی است که می تواند از نظر عقیدتی یک نقطه شروعی برای بینش وبصیرت برای همه باشد.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۲۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سیدمحسن حسینیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری باتبریک به مناسبت میلاد امام زمان(ارواحنافداه) و  گرامیداشت هفته معلم وروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری گفت:این ایام خجسته ومبارک ایامی است که می تواند از نظر عقیدتی یک نقطه شروع برای همه باشد. 

وی گفت:استاد و علامه شهید مرتضی مطهری که یک زمان شناس ،یک مخاطب شناس ویک نیاز شناس به تمام معنابود ونقاط مورد نیاز جامعه را شناسایی ونقطه پر کار خودر را در مراکز آموزشی مثل حوزه ،آموزش وپرورش ودانشگاه شروع کرد.

وی بیان کرد:اگر یک نگاه اجمالی به آثار این شهید بزرگوار بیندازیم می بینیم تمام هم وغم این استاد گرانسنگ این بود که شبهات وخرافات را از دین وانقلاب و جوانان پاک کند.

مسئول دفتر نمایندگی عشایری همچنین گفت:پس چه خوب است در این ایام خجسته با طراحی یک سری برنامه های خوب بر بینش وبصیرت خود و جامعه بیفزایم وادامه دهنده راه امام وشهدا باشیم.

ارسال نظرات