خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر سرخه گفت: کلینک تأمین اجتماعی سرخه را از جمله طرح هایی عنوان کرد که در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۲۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، علیرضا عربی در نشست خبری که به مناسبت نامگذاری نهم اردیبهشت ماه به نام روز شوراها با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای اسلامی سرخه برگزار شد، اظهار داشت: نهم اردیبهشت روز شوراها نماد مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت توسط مردم، حقی است که بواسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کار جهادی و متعهدانه برای مردم را از وظایف و رسالت های مهم شورای اسلامی شهر سرخه عنوان کرد و گفت: سعی ما همواره بر این است که در عرصه های مختلف شهری، زمینه پیشرفت و توسعه شهرمان را بیش از گذشته فراهم نماییم و این مهم بدون شک  با تلاش و کوشش یک نهاد خاص فراهم نمی شود بلکه در پرتو همبستگی عمومی میسر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد شورای جدید از شروع کار در سال گذشته تا کنون گفت: اقدامات مختلف و متعددی از زمان تصدی اعضای شورای شهر تا به امروز در عرصه ها و بخش های مختلف در امور شهری و دیگر ابعاد صورت گرفته است که یکی از آنها عرصه سیما و منظر شهری بوده است.

عربی در ادامه به برشماری برخی از اقدامات شورای اسلامی سرخه اشاره کرد و گفت: تصویب نصب 50 عدد لایت باکس در ابتدای دوره، نصب تابلو در میدان بهشتی، اجرای سیاست نامه و تفاهم نامه های مختلف در حوزه های مختلف، ایجاد بوستان معلم، فراهم سازی وسایل بازی در یکی از پارک های سطح شهر، تکمیل کمپ و پارک ملت با هزینه کرد اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان، احداث سرویس بهداشتی در بلوار جمهوری، آبرسانی و آبیاری قطره ای در بلوار جمهوری و آرمستان قدیم و جدید، پیگیری جهت انتقال آرمستان به محل جدید و ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا از جمله اقدامات شورا بوده است.

وی بیان کرد: ایجاد ارتباط و تعاملات سازنده با ادارات مختلف، دعوت از 20 مدیر کل ادارات استان و بیان مطالبات مردم و پیگیری آنها، پیگیری مسائل مهم شهری از جمله آب، کلینیک تأمین اجتماعی، چمن زمین فوتبال، استخر و ... نیز از دیگر امورات و اقداماتی بوده است که توسط شورای سرخه انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه؛ کلینک تأمین اجتماعی سرخه را از جمله طرح هایی  عنوان کرد که در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

عربی اظهار تأکید کرد: با همکاری، تلاش، مساعدت و همراهی همه مسئولان که باید از ظرفیتشان استفاده شود؛ می توانیم گام های مؤثر و سازنده ای در راستای توسعه، عمران و آبادانی هر چه بیشتر سرخه برداریم و لازمه همه اینها پیگیری و مطالبه گری مردم و مسئولان شهرستان سرخه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها