به منظورابلاغ برنامه‌های بسیج سال ۹۷ اشکذر صورت گرفت:
ستاد دفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اشکذر از حوزه‌های تابعه این ناحیه بازدیدو سرکشی نمود.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۱۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: ستاددفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه اشکذر به منظورابلاغ برنامه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت و شعب نمایندگی در حوزه‌ها بازدید و سرکشی نمود.

در این سرکشی‌ها که معاونین روابط عمومی و نظارت، سیاسی وعقیدتی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشکذر را همراهی می‌کردند.
حجت الاسلام مکرم ضمن تقدیر وتشکراز دو مجموعه فرماندهی و شعب نمایندگی توضیحاتی نسبت به برنامه‌های ابلاغی، حجم برنامه‌های اجرا شده، مشکلات و موانع در اجرای برنامه‌ها و همچنین در خصوصاستفاده شعب نمایندگی حوزه‌ها از شبکه شباب و حضور مدیر و مسئولین شعب در برنامه‌های عمومی حوزه‌های مقاومت از قبیل: رزمایشات، اردوها، برگزاری مراسم و مناسبت هادر طول سالارائه نمود.

وی همچنین در خصوص تعامل و همکاری هر چه بیشتر دو مجموعه نمایندگی و فرماندهی در اجرای مناسب برنامه‌های بسیج تاکید نمود و تجهیز و پشتیبانی از برنامه‌های نمایندگی راازمجموعه فرماندهی خواستار شد.

مکرم خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بسیج در سطوح مختلف نقش صیانتی را داردکه بانظارت کامل برنامه‌ها در نواحی، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌ها به مجموعهفرماندهی جهت اجرای مناسب برنامه‌های ابلاغی، کمک شایانی می‌کند.
ارسال نظرات