جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

درایت بی نظیر مقام معظم رهبری؛ عامل نجات انقلاب از طوفان حوادث

به منظور بهره گیری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به تحلیل فرمایشات معظم له در جمع پایوران ناحیه نمود.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرگرد مزیدی در این جلسه گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر داشتن هویت و ماهیت الهی و روحیه استقلال، عدالت طلبی و نفی سلطه استکبار از ابتدای شکل گیری همواره مورد کینه و دشمنی معاندان داخلی و خارجی بوده و هر چه به پیش رویم این کینه توزی‌ها بیشتر می‌شود.
وی افزود: بعد از رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی از یک سو کینه استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خونخوار شدت گرفت تا به شکلی سد راه انقلاب شوند و از سوی دیگر برخی احزاب و تشکل‌های داخل نظام با مواضع و عملکرد خود کشور را به دریای پر تلاطمی تبدیل کردند که اگر درایت شخصیتی به نام مقام معظم رهبری نبود، معلوم نیست چه بر سر انقلاب و نظام می‌آمد.
مزیدی با تاکید بر لیاقت و درایت بی نظیر مقام معظم رهبری در مواجهه با طوفان حوادث انقلاب، تصریح کرد: در دنیای کنونی که هر نقطه از آن به شکلی با جنگ‌های داخلی و خارجی دست و پنجه نرم می‌کند، کدام رهبر و حاکمی را می‌توان مثال زد که شجاعت، خلاقیت، درایت، جامعیت علمی، دینی و فقهی مقام معظم رهبری را برای اداره حکومت داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد:همانطور که سیاست مداران و تحلیل گران برجسته جهان معتقد هستند که حفظ یک انقلاب از شکل گیری آن دشوار‌تر است، می‌توان درک صحیحی از بار سنگینی که بر دوش مقام معظم رهبری است، داشته باشیم و می‌توان فهمید که این کشتیبان حاذق انقلاب، کشتی انقلاب را از چه طوفان‌های سهمگینی نجات داد و به ساحل مقصود رساند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار