خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت سپاه خوسف گفت: علامه شهید مطهری از ملت ایران می خواست، تا با تکیه بر ارزشهای دینی و پی اندازی حکومتی برخواسته از متن دین، حفظ ماهیت اسلامی نظام و توجه به آزادی ها به شکل معقول در اصول اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب متحّد باشند.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

مهدی خوش رفتار مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند، باید انقلابیون در راستای عملی ساختن این شعار تلاش کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام عظمای ولایت از سال1369 افکار عمومی ملت ایران را بر سمت یکی از مقوله های مهم سوق می دهند این است که با توجه به نیاز جامعه ایران این اقدام صورت گرفته است و همانطور که می دانیم این نامگذاری تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه  مقاومت سپاه خوسف گفت: مخاطب مقام معظم رهبری در شعار های سال های قبل مسئولین بودند اما در شعار امسال علاوه بر مسئولین، مردم هم مورد خطاب قرار گرفته اند و می طلبد که مردم هم در کنار مسئولین به اقدام و عمل پردازند.

وی در ادامه با توجه به ایام شهادت آیت الله مرتضی مطهری(رحمه الله علیه)  اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که شهید مطهری از ما ملت ایران چه می خواستند، علامه شهید مطهری از ملت ایران می خواست، تا با تکیه بر ارزشهای دینی و پی اندازی حکومتی برخواسته از متن دین، حفظ ماهیت اسلامی نظام و روحیه دینی مسئولین و انقلابیون، اهمیت دادن به تحلیل و شناخت انقلاب، عدالت خواهی و پر کردن شکاف طبقاتی، حفظ استقلال مکتبی و اسلام راستین و عرضه به سرای دنیا، توجه به آزادی ها به شکل معقول در اصول اسلامی وحفظ جایگاه و استقلال روحانیت در پیشبرد اهداف انقلاب متحّد باشند.

 خوش رفتار در پایان اظهار داشت: آنچه که از نظر شهید مطهری آفت برای انقلاب شمرده می شود عبارت از نفوذ اندیشه های بیگانه چه از طریق دشمنان و چه از طریق دوستان و پیروان باشد، تجددگرایی افراطی، رخنه فرصت طلبان و ناتمام گذاشتن انقلاب و کناره گیری روحانیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها