با همت فرمانده سپاه شهرستان خاش به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جوان 51بسته لباس محلی به دانش آموزان خوابگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) خاش اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش سرهنگ پاسدار حسن فظلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در بازدید از مجتمع فرهنگی، تربیتی کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: دانش آموزان باید شکرگزار نعمات انقلاب و نظام اسلامی باشند، زیرا در جامعه‌ای رشد می‌کنند که بر اساس علوم روز در حال حرکت است.
وی با تاکید بر لزوم توجه دانش آموزان به امورات تحصیلی خود گفت: جامعه امروز نیازمند افرادی است که به بحث تحصیل و فراگیری علوم متفاوت توجه ویژه‌ای دارند و در این خصوص تلاش میکنند.
رئیس کمیته امداد خاش نیز در این بازدید افزود: در حوزه فرهنگی ۲۲۰۰ دانش آموز و ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد در مقاطع مختلف در حال تدریس هستند.
منصور ایرندگانی گفت: اکثریت دانش آموزان مجتمع فرهنگی، تربیتی امام جعفرصادق (ع) از نیازمندان و مستندان هستند که از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بودجه ۱۷/۵ میلیارد تومان به کمیته امداد خاش اختصاص داده شد که در زمینه‌های مختلف عمرانی، اشتغال زایی، فرهنگی، محرومیت زدایی صرف شد.
ایرندگانی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران شهرستان خاش قدوم پر خیر و برکتی در زمینه ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش این نهاد برداشت که خوشبختانه ۳۰ واحد مسکونی احداث و تحویل خانواده‌های مستنمد و مستضعف قرار گرفت.
گفتنی است: فرمانده سپاه پاسداران خاش ۵۱ بسته لباس محلی به مناسب نیمه شعبان به دانش آموزان خوابگاه کمیته امداد خاش هدیه داد.
ارسال نظرات