فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

اعتماد سازی و صداقت مهمترین ویژگی فرماند موفق است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان: پاسداران افرادی رسالت محور و دلخوش به خدمت صادقانه به مردم هستند.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۴۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان در آیین تودیع و معارفه فرمانده هان جدید و اسبق سپاه ناحیه فنوج گفت: وضعیت فعلی و سیاسی دنیا برای همه ما مشهود است، نظام سیاسی امروز در دنیا نطام سیاسی غیرقابل اطمینان، غیرقابل اعتماد و غیر قابل پیش بینی است.
وی با اشاره به این مطلب که دشمنان ایران اسلامی، فقط به دنبال منافع خودشان هستند و در دفاع مقدس ایران تنها و با دست خالی در برابر ابرقدرت‌ها ایستاد و شاخ آمریکا را شکست و امروز بزرگی وآقایی خود را در دنیا حفظ کرده است، افزود: امروز دشمن ما در دنیا دشمن فرضی نیست و نخواهد بود بلکه دشمن اصلی ملت ایران آمریکاست و همه جنایت هایش بر ما مشخص شده است.
سردار معروفی با تاکید بر این مطلب که پیروزی شکوهمند انقلاب به دست بسیجیان و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) رقم خورده و دشمن ترفند‌ها و شیوه‌های مختلفی درون کشور و دربین اقوام مختلف مانند کردستان، ترکمن صحرا و آمل انجام داد تاانقلاب نوپای اسلامی را به زانو درآورداظهارداشت: ملت بیدار و هوشمند ایران در برابر توطئه‌های این دشمن مکار ایستاد و ذره‌ای از خاک خود عقب نشینی نکرد و تسلیم زیادی خواهی‌های دشمنان نشد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که جنایتی که ما امروز در سوریه وعراق از سوی دست نشاندگان آمریکا مشاهده می‌کنیم، توطئه‌ای دیگر ازدشمن ملت ماست تا اسلام ناب محمدی را به دنیا بد جلوه دهد گفت: جنایت‌هایی در کشور‌های مظلوم وبی دفاع انجام شد که گروه تکفیری و وهابی با سر بریدن، درآتش سوزاندن، کودک کشی مهری بر جنایات خود در یمن، سوریه، لبنان و فلسطین زدند، حامی اصلی داعش آمریکا است که ملت ایران و نظام اسلامی و حکومت اسلامی که به حق فخر انبیا و اولیاء الهی است استمرار حکومت نبوی است، در برابر این غده سرطانی و ظلم و ستم هایش ایستاد و مبارزه کرد.
وی در ادامه به جنایت دشمنان در غرب کشور در ۳۸ سال گذشته اشاره و تصریح کرد: برای فراهم کردن امنیت و آرامش مردم پاسداران در جنایت امروز داعش را پاس کردند که امروز ملت ایران قهرمان شده و امروز ملت ما متمایز‌ترین ملت در جهان و به عنوان نماد ایستادگی در برابر کفر و ظلم است.
حسین معروفی از سپاه به عنوان نماینده و صفیر ملت ایران نام برد و گفت: شهادت، شهامت، ایثار و جهاد امروز عزمت وبزرگی ایران اسلامی را در دنیا ثبت کرده است.
این مسئول ایستادگی ایرانیان در برابر ظلم و ستم و حمایت از مظلوم را سند افتخار ملت همیشه قهرمان و پیروز ایران دانست و افزود:، اما دشمنان دست از دشمنی خود برنمی دارند و جریان برجام و خروجی آن پسا برجام و خروج از آن توسط گردن کشان آمریکا را شاهدیم که این هم نمونه‌ای از دشمنی آمریکا بود.
وی بیان کرد: آمریکا فقط در برابر اسلام حقیقی و اسلام ناب محمدی قد علم کرده و به خیال خودش می‌تواند ملت ایران را زمین گیر کنند و به زانو در بیارورد و نظام مقدس اسلامی و ایرانی ما را سرنگون کند، اما نمی‌دانند که ما از چه نسلی هستیم ما زانو خواهیم بست که در مقابل دشمن بایستیم و از عزت، ناموس، خاک، مردم و انقلابمان دفاع کنیم و به عقب برنگردیم و جان دهیم، اما در برابر دشمن زانو نخواهیم زد.
فرمانده سپاه استان ادامه داد: ملت ایران پرورش یافته مکتب وحی، پرورش یافته دستورات قرآن کریم، پرورش یافته دستورات پیامبر اعظم هستند و آن دستورات برای ما حقیقت است آیین اسلام با سعادت‌ترین آیین برای بشری است، و امروز دشمنان ما از هر سویی که حرکت کردند تا ملت ما را به زانو در بیاورند نتوانستند و شکست خوردند.
وی افزود: امام انقلاب دیده بان تیز بین با هوشمندی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و ملت ما ملتی است با هر گرایش سیاسی خط کش، گذاری سیاسی و قومی و مذهبی، زمانی که منافعش در خطر باشد در یک جبهه با آبرو، ارزش، اعتقاد و تمامیت ارزی دفاع می‌کند؛ ملت ما هوشمند است در هیچ جای دنیا چنین ملتی وجود ندارد.
وی به هدفگذاری دشمن در زمینه اقتصاد و معیشت اشاره و تصریح کرد: چندین سال دیده بان تیزبین انقلاب فریاد می‌زند اولویت کشور اقتصاد و معیشت مردم است، هوشمندانه سه سال نسخه پیچیدند، دوسال قبل فرمودند: سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نسخه‌ای که بتواند ما را از بیرون رفت بن بست اقتصاد بیمارنجات دهد.
معروفی بیان کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزا در بازده زمانی ده ساله باید تحقق یابد و در این زمان نباید سفره‌های مردم از رنگ بیفتد، بنگاه‌های زود بازده، برای سفره‌های کوچک مردم است تا نا امید نشوند.
وی در پایان اعتماد سازی، صداقت، را از مهمترین ویژگی‌های یک فرمانده ومدیر موفق برشمرد و بیان کرد: شجاعت در دفاع از آبروی مردم وحضور در جبهه حق وبیان حق و حقیقت از دیگر ویژگی‌های مدیر موفق است.
فرمانده سپاه سلمان به مردم داری و مردم نوازی فرمانده هان در سپاه استان اشاره و خاطر نشان کرد: این ویژگی یک عبادت است، چون ما رسالت محور هستیم و دلخوشی ما به خدمت صادقانه به مردم است.
گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات ارزنده وارزشمند سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر، ولی نژاد تقدیر و سروان پاسدار روح الله زمانی نیا به عنوان فرمانده جدید سپاه فنوج معرفی و منصوب شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار