خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

مهمترین و بزرگترین کارها و افتخارات را جوانان برای کشور به ثبت رساندند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هم در دوران انقلاب و هم پس از انقلاب و در دوران جنگ تا امروز بزرگترین کارها و افتخارات را، جوانان برای کشور به ثبت رسانده‌اند و باید به این توانمندی ایمان داشت.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

مهمترین و بزرگترین کارها و افتخارات را جوانان برای کشور به ثبت رساندندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین افشاری در ویژه برنامه مراسم روز سرباز و روز جوان که با حضور فرماندهان، مدیران، کارکنان و سربازان تیپ 32 انصارالحسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز باید با بهره‌گیری از شاخصه‌ها و ویژگی‌های رفتاری حضرت علی اکبر(ع)؛ در همه زمینه‌ها الگو و سرآمد باشند.

وی افزود: حضرت علی اکبر(ع) تمام همت و انگیزه خود را بکار گرفت تا عمل و سخن و رفتارش دقیقاً منطبق بر اصول دینی و سنت و مسلک رسول خدا(ص) باشد و حقیقتاً نیز همین گونه شد؛ عبارت «اشبه الناس به رسول خدا(ص)» در خلق و رفتار و سخن فقط برای ایشان به کار رفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه در بیان شاخصه‌های رفتاری مورد نیاز جوان امروزگفت: تلاش با انگیزه، ایمان به هدف، خستگی ناپذیری، شجاعت و علم آموزی از جمله لوازم و ضروریات جوان امروز ایران اسلامی ا ست.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود درجوانان تصریح کرد: هر جا مدیریت و مسئولیت به جوانان واگذار شده است نتیجه بهتری حاصل شده و هرکجا که از فکر و مشورت جوانان محروم بوده‌اند به نتیجه مطلوبی دست نیافته‌اند.

افشاری خاطرنشان کرد: هم در دوران انقلاب و هم پس از انقلاب و در دوران جنگ تا امروز بزرگترین کارها و افتخارات را ، جوانان برای کشور به ثبت رسانده‌اند و باید به این توانمندی ایمان داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات