خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم خبر داد:
مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته معلم همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری توسط کانون بسیج فرهنگیان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۳۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه جهرم، سروان پاسدار مهدی قناعتیان همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، بزرگداشت هفته معلم از برگزاری برنامه‌های متنوع بسیج جهت ارج نهادن به مقام معلم و تقدیر از زحمات ایشان خبر داد.

وی با اشاره به شعار هفته معلم سال 1397با این عنوان "فرهنگ‌ساز حمایت از کالای ایرانی"، افزود: 12 عنوان برنامه در هفته معلم توسط کانون بسیج فرهنگیان جهرم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

قناعتیان همایش دوچرخه‌سواری در مجموعه ورزشی شهرداری جهرم را اولین برنامه آن هفته نام برد که با حضور معلمین و اعضای کانون بسیج فرهنگیان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از برگزاری مسابقه غیر حضوری کتابخوانی از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام اثر استاد مطهری بین فرهنگیان بسیجی خبر داد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم حضور دسته جمعی و منسجم فرهنگیان بسیجی در نماز دشمن شکن جمعه را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام داشت.

قناعتیان از دیگر برنامه‌های کانون بسیج فرهنگیان را دیدار و نشست صمیمی شورای کانون بسیج فرهنگیان با مدیریت و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش نام برد که با موضوع همدلی و همبستگی در اجرای برنامه‌های مختلف سال جاری و رفع موانع و مشکلات در این راه عنوان داشت.

وی از جمله برنامه‌های محوری این هفته را گردهمایی و نشست مشترک حلقات شجره طیبه صالحین همراه با قرائت مناجات شعبانیه به همراه برگزاری اردوی تفریحی یک روزه بیان نمود.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم ضمن پاسداشت خون مطهر شهدای ایران اسلامی، دیدار با دو خانواده شهید فرهنگی و تجلیل از ایشان را از دیگر برنامه‌های مهم این هفته برشمرد.

قناعتیان از برگزاری کارگاه مشاوره ویژه دختران متاهل فرهنگیان بسیجی و برگزاری جشن به همراه نشست روشنگری در سالن علامه امینی با حضور معلمین فرهیخته خبر داد.

دیدار با خانواده شورای کانون و فرماندهان پایگاه و اهداء هدیه، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی از بلوار مادر به سمت غار سنگ‌شکنان و برگزاری مسابقه شنا ویژه خواهران فرهنگی را از دیگر برنامه‌های متنوع این هفته معرفی اعلام کرد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم از  پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه کانون بسیج فرهنگیان به ۲۵ نفر از فرهنگیان بسیجی با اقساط ۲۰ ماهه خبر داد که این مهم نیز به یمن هفته معلم به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها