خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه احمدابن‌موسی(ع) شیراز در افتتاحیه کارخانه مکانیزه پوشاک داریون:
فرمانده سپاه ناحیه احمدابن‌موسی (ع) شیراز در آئین افتتاحیه کارخانه مکانیزه پوشاک داریون گفت: اقتصاد مقاومتی تقویت نخواهد شد مگر با تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۳۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی در مراسم افتتاح کارخانه مکانیزه تولید پوشاک در منطقه داریون که با همکاری گروه تولیدی و بازرگانی جوان افتتاح شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تقویت نخواهد شد مگر با تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی.

وی با اشاره به نامگذاری سال97 به سال «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبر تصریح کرد: الگوی قناعت برابر است با مصرف و تولید داخلی و دوری از مصرف کالای خارجی.

فرمانده سپاه ناحیه احمدابن‌موسی(ع) تأکید کرد: لزوم پیشرفت اقتصاد کشور در اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی است که این خود توجه و برنامه‌ریزی در دو مقوله تولید داخلی و مصرف تولیدات داخلی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه بخشی از طرح اعتلای بسیج بحث محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم با بازوی توانمند گروه‌های جهادی است، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بسیج در حمایت از کالای ایرانی نیز  پرچم‌دار بوده و به پیشرفت و موفقیت اقتصاد یاری می‌رساند که این متاثر از این است که بسیج متشکل از آحاد مردم ولایتمدار است.

خسروانی در پایان گفت: با راه‌اندازی فاز یک کاخانه تولید پوشاک داریون 80 نفر به طور مستقیم و 70 نفر به طور غیرمستقیم بکارگیری شده‌اند و با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه درآیند 370 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها