جانشین فرمانده تیپ پیاده بوشهر:

سپاه تمام تحرکات دشمن در منطقه را رصد می‌کند

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: سپاه و نیروهای مسلح کشور تمام تحرکات دشمن و تحولات منطقه را رصد می کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، یدالله کشاورز امروز در گردهمایی بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاره تن انقلاب محسوب شده و مانند خود انقلاب اسلامی پدیده بی‌نظیری است به همین خاطر دشمنان حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند.

کشاورز با تاکید بر اینکه سپاه و پاسدار باید از بینش، نگرش و فهم سیاسی بالایی برخوردار  باشند، خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها باید بصیرت سیاسی داشته باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند از انقلاب حفاظت کنند.

وی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که از قابلیت‌های فراوانی در دفاع از نظام برخوردار هستند، ادامه داد: سپاه و نیروهای مسلح کشور تمام تحرکات دشمن و تحولات منطقه را رصد کرده و وظایف خود را در صحنه‌های منطقه‌ای به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نوع تفکرات نیروهای مسلح در بحث خرد و کلان در تبعیت از ولایت فقیه و نظام است، گفت: فهم و بصیرت سیاسی نیروهای مسلح قابلیت ما را در دشمن‌شناسی بالا می‌برد.

کشاورز با تاکید بر اینکه امروز دشمن در پی این است که نه تنها توان موشکی را از ما بگیرد بلکه اعتقادات و پایبندی ما را به ولایت فقیه را از بین ببرد، بیان داشت: ما نه تنها باید در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای گام به گام استکبار را رصد کنیم بلکه ملت‌های منطقه نیز آگاه به دشمنی‌های آنها کنیم.

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه فهم و بصیرت سیاسی به فهم و توان نظامی و اجتماعی کمک می‌کند، تصریح کرد: ما اگر بخواهیم پاسدار ولایت و نظام باشیم باید رسالت پاسداری و اهداف آن را به خوبی بفهمیم، به آن رسیده و به دیگران نیز برسانیم.

کشاورز با تاکید بر اینکه هرکس در غیر مسیر ولایت حرکت کند، قطعا به مقصود نخواهد رسید، افزود: دشمن در پی این است که به ما نزدیک شده و ما را غافل کرده و ضربه نهایی را وارد آورد، در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و خوش گمانی را کنار گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات