آیین پاک سازی محیط زیست به مناسبت روز جهانی زمین پاک
مدیرکانون بسیج فرهنگیان جوکار گفت:بسیج فرهنگیان و آموزش پرورش بخش جوکار و دیگر اقشار با همکاری محیط زیست به مناسبت روز هوای پاک در اوایل اردیبهشت اقدام به نظافت و جمع آوری زباله های محیط زیست بخش جوکار نموده اند .
کد خبر: ۹۰۱۱۴۹۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)،  سرهنگ حمیدمرادی به مناسبت روز جهانی زمین پاک گفت :محیط زیست متعلق به همه آحاد ملت و مردم و نسلهای آینده است و همه باید در حفاظت از محیط زیست کوشا باشیم و به زباله و مخصوصا کیسه های پلاستیک زباله ای نه بگوئیم چرا که در محیط تجزیه نمیشوند 

وی افزود :  حتی از ماده ا ی به ماده دیگر تبدیل نمیشود و فقط محیط زیست را تخریب میکند . و نباید با ندانم کاری  با دست خودمان تیشه به ریشه محیط زیست بزنیم.

شایان ذکر است درحاشیه این مراسم ، شهر جوکار توسط مسؤولین استان همدان ، شهرستان ملایر و بخش جوکار ودانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس از زباله پاکسازی گردید

گفتنی است در این آیین با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ،مدیر کانون بسیج فرهنگیان جوکار وفرمانده حوزه بسیج دانش آموزی  ،بخشدار محترم جوکار ،مدیرکل محترم محیط زیست استان ،ریاست محترم محیط زیست شهرستان ،شهردار وشورای  بخش جوکار ،مدیران ادارات جوکار ، فرهنگیان و دانش اموزی بسیجی مدارس بخش جوکار نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات