دو طرح محروميت زدايي مسكن جانبازان با ٨٠ميليون تومان هزينه در زابل به بهره برداري رسید.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۹۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
سرهنگ پاسدار شهرام اسکندری، معاون مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل اظهارداشت: طرح‌های محرومیت زدایی با هدف رضایت خداوند متعال، کمک به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد محبوبیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر این مطلب که ایجاد امید و نشاط در مردم، رشد اقتصادی مردم، بهبود وضعیت معیشت مردم، ترمیم خرابی‌ها و آبادانی مملکت و نمایش شکوه نظام اسلامی از دیگر اهداف سپاه در راستای محرومیت زدایی است، افزود: حفظ شور و شعف برای پاسداری از نظام و جلوگیری از کاهش شور و شوق مردم و حل مشکل مردم محروم و ستم دیده از رسالت‌های سپاه است.
شهرام اسکندری گفت: سال گذشته هزار و ٢٦٤ طرح در منطقه سیستان شامل ساخت خانه محرومان اشتغالزایی در منطقه سیستان به بهره برداری رسید.
معاون مردم یاری ومحرومیت زدایی قرارگاه قدس بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی و خدمت به نیازمند ورفع مشکلاتشان دو طرح محرومیت زدایی مسکن جانبازان با ٨٠ میلیون تومان هزینه در زابل به بهره برداری رسید.
وی در پایان خاطر نشان کرد:تا پایان امسال هم دو هزار طرح دیگر در حوزه زیر ساخت روستایی و اشتغال و ساخت مسجد و مدرسه به بهره برداری می‌رسد.
ارسال نظرات