استاندار خراسان رضوی بیان داشت: نیرو‌های مسلح در سایه فرماندهی کل قوا یکپارچه، متحد و مقتدرانه در دفاع از کشور ایستاده اند
کد خبر: ۹۰۱۱۴۸۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رضا رشیدیان در نشست هم اندیشی فرماندهان سپاه و ارتش در استان گفت: تمامی نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب در کنار هم به صورت یکپارچه، منسجم، مکمل برنامه دکترین نظامی و دفاعی کشور هستند.

وی با تاکید بر این که هیچ خللی در نیرو‌های مسلح ما راه ندارد، افزود: هر گستاخی و نگاه بد به این کشور وملت، پاسخ دندان شکنی از سوی نیرو‌های مسلح ما درپی خواهد داشت و دشمن دست از پا خطا نمی‌کند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی زمانی که فقط به باریکه غزه تهاجم کرد، نه تنها نتوانست غلبه کند که در مدت کوتاهی مغلوب شد و در جنگ جنوب لبنان ۳۳ روز جنگید، اما نهایتا مجبور به عقب نشینی شد.

رشیدیان با بیان اینکه دشمن در حد و اندازه‌ای نیست که با جمهوری اسلامی رو در رو شود، افزود:، زیرا می‌داند اگر چنین کند نابود خواهد شد.

وی اظهار کرد: این رژیم منحوس یا برخی کشور‌های منطقه که گاه پا فراتر از حد خود می‌نهد و فراموش می‌کنند زمانی که همه شرق و غرب یکصدا پشت سر ارتش صدام و رژیم بعثی ایستاد و از هیچ کمکی اعم از نیرو، سلاح و پول دریغ نکرد، ملت انقلابی ایران مردانه ایستاد.

استاندار خراسان رضوی افزود: آنان امروز نیازمند یادآوری تاریخی جنگ تحمیلی دارند با این حال می‌دانند در مقابل اراده یک ملت انقلابی هیچ شانسی برای خود نمایی ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها