مدیر کل دخانیات استان کردستان گفت: رونق تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی با شعار میسر نمی شود جز اینکه تمام بخش‌ها در این راستا نقش خود را به درستی ایفا کنند و شعار آری به تولید ملی را با شعور استفاده ملی نهادینه کنند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا شاکری پیش از ظهر امروز در مراسم روز قشر بسیج کارگران که در سالن اجتماعات سرای سالمندان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تمام زحمات و تلاش‌های کارگران در بخش‌های مختلف آحاد ملت را بهره‌مند می‌کند.

وی روز و هفته کارگر را بهانه‌ای دانست تا بتوان تلاش‌های کارگران را ارج بنهیم چرا که از تئوری‌های برجسته انقلاب اهمیت بلامذاکره بودن انقلاب اقتصادی است.

شاکری با بیان اینکه بحث حمایت از کالای ایرانی بحث جشن استقلال اقتصادی است افزود:باید دانست هر یک از آحاد جامعه چه نوع نگرشی نسبت به خود و جامعه دارند و آنچه در جامعه انجام می‌شود و آیا مطابق معیار‌ها است.

مدیر مجتمع دخانیات استان کردستان با طرح این سوال که آیا هر نوع کالایی که تولید می‌کنیم بازار مصرف دارد، بیان داشت: باید به دنبال علمی باشیم که این علم برای ما تولید ثروت کند.

وی نیروی کار توانمند و فرهنگ تولید را از نیاز‌های ضروری در راستای تحقق شعار سال دانست و گفت: آنچه تولید می‌شود، باید با فرهنگ ما سنخیت داشته باشد تا در بازار تقاضا و مصرف را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مراسم صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان حمایت همزمان از کارگر و کارفرما را ضروری دانست و افزود: کارگر فقط کارگر عرصه تولید نیست بلکه ما آسایش جامعه را مدیون این عزیزان هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: بیکاری آسیب‌های اجتماعی دیگری به دنبال دارد لذا حمایت از تولید و تلاش در راستای تثبیت اشتغال موجود و توسعه واحد‌های تولیدی برای رونق کار در استان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

صلواتی با اشاره به اینکه برای اینکه اقتصاد پویا داشته باشیم باید همه از کالای داخلی حمایت کنیم افزود: تولیدکنندگان ما نیز باید با ارتقای سطح تولید بستر تحقق اهداف شعار سال را در حد مطلوب فراهم سازند.

وی در ادامه به روحیه بسیجی اشاره کرد و گفت:روحیه جهادی و بسیجی فقط متعلق به دوران جنگ نیست بلکه مسئواین باید با مردم هماهنگ و داری روحیه انتقاد پذیری و جهادی باشند تا با استفاده از این روحیه اقتصادی پویا و رو به جلو را داشته باشیم.

سرهنگ نادر پناه معاون دفتر راهبردی سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: ما باید به این قشر زحمتکش که زحمات زیادی را در جامعه می‌کشند احترام بگذاریم و جایگاه آنان را تکریم کنیم.

وی با بیان اینکه کارگران چه در قبل از انقلاب و چه زمان پیروزی انقلاب و بعد از آن در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته‌اند افزود:ما با ارج نهادن به کار وتولید کار کارگران و شأن آنان در جامعه باید قدر دان زحمات آنان باشیم.

معاون دفتر راهبردی سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه تقدیم ۱۳ هزار و ۷۰۰ شهید از جامعه کارگری نشان ازنقش تعیین کننده و سرنوشت‌ساز این قشر و حرکت رو به رشد این نظام بوده است، گفت: قشر کارگر بعد از قشر دانش‌آموزی بیشترین تعداد شهید را در بین اقشار مختلف به خود اختصاص داده است.

نادرپناه در پایان با بیان اینکه آنچه که نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده روحیه خداباوری است که در تمام عرصه‌ها داریم، گفت: رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور و مشارکت مردم فهیم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز سه عامل اصلی نقش برآب شدن توطئه‌های دشمنان بوده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات