سمیه خسروی دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زابل به عنوان نخستین مشاور کمیته پژوهشی و یادگیری پدر علم مدیریت آموزشی ایران بوده و جایگاه قابل قبولی در جامعه برای خود ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سمیه خسروی ساکن شهرستان زابل به علت از کارافتادگی پدر با مراجعه به کمیته امداد و مشاوره مددکار،تحت حمایت این نهاد قرار گرفت.
او که در دوران راهنمایی و دبیرستان شاگرد ممتاز بود با تلاش و پشتکارش خود توانست مقطع کارشناسی را در دانشگاه سیستان و بلوچستان از دانشگاه های معتبر کشور پذیرفته شود.
در عین جوانی افتخاراتی مانندکسب رتبه ۸۲در رشته مدیریت آموزشی ، رتبه ۴۱ در رشته برنامه ریزی درسی ، رتبه ۵۷ در رشته آموزشی بزرگسالان و رتبه ۷۹ را در رشته آموزش و بهسازی بزرگسالان در مقطع کارشناسی ارشد را از آن خود کرد.
هم اکنون به عنوان دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه خوارزمی تهران در حال تحصیل بوده و از طریق فعالیت در موسسه آموزشی حکمت استان تهران در زمینه تولید بسته‌های آموزشی برای مقاطع ابتدایی نیازهای اساسی خود را تامین می کند. البته گام های موثری نیز به عنوان مشاور درسی سازمان آموزشی کانون قلم چی برداشته است .
همچنین عضو کمیته پژوهشی و یادگیری سید موسوی با مدیریت دکتر محمدرضا بهرنگی پدر مدیریت آموزشی برای تالیف کتاب های آموزشی به شیوه نوین آموزشی است.
این مددجو موفق سیستانی در مورد زندگی و موفقیت خود گفت: بعد از آشنایی با کمیته امداد شرایط زندگی بهتر شد آنها کمک هزینه جهیزیه به دو خواهر و تسهیلات قرض الحسنه به برادرم را پرداخت کردند، حتی امرار و معاش فعلی خانواده‌ی ما از طریق کمک های این نهاد و یارانه نقدی تامین می شود و این باعث شد تا من فرصتی پیدا کنم با بازیابی شرایط قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی خود را پیدا کنم.
وی افزود: به علت شرایط مالی نامناسب ساده ترین وسایل مثل لپ تاب برای کارهای تحقیقاتی در منزل را نداشتم که البته خانواده و کمیته امداد پس از اینکه همت و تلاش من را در تحصیل دیدند با فراهم کردن همه امکانات مشوق و پشتیبان اصلی من در این موفقیت ها بودند.
خسروی ادامه داد: خیلی مواقع بخاطر نداشتن هزینه های تحصیلی خواستم انصراف تحصیلی بدهم که به اصرار خانواده ام ادامه دادم و آرزو دارم که مقطع دکتری پذیرفته شده و باعث افتخار استان و این نهاد حمایتی باشم.
این دانشجوی موفق سیستانی یادآور شد: من مدیون لطف خدا هستم و البته از تلاش‌های خانواده‌ام بسیار ممنونم که برای بدست آوردن این موفقیت کمال همکاری را با من داشتند و مسئولان کمیته امداد که برای تهیه کتاب های مدرسان شریف برای من زحمت کشیده‌اند بسیار سپاسگذارم. و آمادگی دارم به تمام دانش آموزان بی بضاعت و کم درآمد آموزش های لازم را ارایه کنم.
وی افزود: کمک و مساعدت های این نهاد ، در زمینه پرداخت شهریه تحصیلی و کمک به معیشت خانواده و همچنین تشویق و راهنمایی آنها باعث شد که خانواده‌ام با پشتگرمی این حمایت ها بتوانند برای فرزندانشان آینده روشنی را به تصویر بکشند.
خسرمی گفت: چاپ مقاله با عنوان « انگیزه و تاب آوری دانش آموزان دبیرستان در خانوده های سالم و ناسالم » و پایان نامه کارشناسی ارشد در زمینه بررسی نقش باورهای فراشناختی و نگرش نسبت به مدرسه در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان مدارس شهرزابل از جمله افتخارات علمی من است.
ارسال نظرات