خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کشور گفت: خدمت به بازنشسته‌های نیروهای مسلح موجب ارتقای روحیه کارکنان این بخش می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح کشور که ظهر امروز در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به بازنشسته‌ها نه تنها موجب ارتقای روحیه آن‌ها می‌شود، بلکه ارتقای روحیه کارکنان فعلی نیرو‌های مسلح را نیز به همراه دارد و از این حیث بسیار ارزشمند است.
وی با تأکید بر اینکه کمک و حمایت از بازنشسته‌ها کار ارزشمندی است و می‌باید همراه با اکرام باشد، افزود: اسلام هیچگاه ترحیم به مردم را مورد تأیید قرار نداده است بلکه تأکید می‌کند کمک، دست‌گیری و حمایت‌ها باید همراه اکرام باشد تا عزت مردم حفظ شود.
نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در خصوص نحوه کمک و یاری به دیگران از نگاه اسلام خاطرنشان کرد: امام علی (ع) قرض‌الحسنه را شیوه درست کمک به دیگران معرفی کرده‌اند و آن را بر شیوه بدون بازگشت بهتر دانسته‌اند چرا که با شیوه قر‌ض الحسنه خلأ در زندگی‌ها ایجاد نمی‌شود.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه از نگاه دینی حمایت‌ها باید هوشمندانه و هدفمند صورت بگیرد، عنوان کرد: همانگونه که می‌باید حمایت‌ها در جامعه با هوشمندی و هدفمندی صورت بگیرد، ضروری است روح قناعت در جامعه تعمیم پیدا کند تا شاهد اثربخشی بیشتر حمایت‌ها باشیم.
۱۰۰۱/پ ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها