فرمانده سپاه زنجان با اشاره به برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در زنجان گفت: ۵۰۰ ویژه برنامه‌ به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، محسن سهندی در جلسه بزرگداشت ارتحال امام(ره) با اشاره به اجرای برنامه‌های 14 و 15 خرداد با محوریت مساجد در سطح استان اظهار داشت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های سالانه ی خود را در سطح مساجد برگزار کنند.

وی از اجرای 500 ویژه برنامه با اولویت بسیج دانش‌آموزی و برگزاری ایستگاه صلواتی و سفره‌های افطاری خبرداد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تقارن برنامه های شمسی و قمری موجب کمرنگ شدن یکی از برنامه ها می‌شود گفت: باید فضای سازی سطح شهر نیز در این ایام به صورت مناسب و پررنگ‌تر شود.

احمدی، معاون فرهنگی شهردار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری زنجان نیز در ایام 14 و 15 خرداد اجرای برنامه‌هایی را در سطح شهر زنجان در نظر دارد ابراز کرد: در این ایام فضا سازی و نصب پرچم‌های مشکی و بنر در سطح انجام می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: برپایی ایستگاه افطاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسبتی و برگزاری نمایشگاه در محل کارخانه کبریت از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

 

ارسال نظرات