خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین:

قطار سریع‌السیر قزوین-هشتگرد راه‌اندازی می‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین از راه‌اندازی قطار سریع‌السیر قزوین-هشتگرد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه با مدیر عامل شرکت اینترنشنال نورینکو، با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های قزوین در حوزه‌های صنعتی و گردشگری و نیز تردد فراوان مسافران و به‌ویژه دانشجویان از محور‌های قزوین احداث قطار سریع السیر قزوین- هشتگرد را امری ضروری برشمرد و افزود: احداث این قطار علاوه بر اینکه از آمار تصادفات و مصرف انرژی می‌کاهد، قزوین را مبدل به پایانه‌ای برای غرب کشور خواهد نمود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه خوبی که شرکت نورینکو در احداث مترو در کشور داشته است، انجام این پروژ آسانتر خواهد شدو همچنین از سوی استانداری و شهرداری نیز برای عملی شدن این مهم، عزم جدی وجود دارد.
این مسئول همچنین برای انجام پروژه‌های مشترک جهت استفاده از انرژی‌های نو، تصفیه خانه‌های فاضلاب شهری و احداث تراموای شهری نیز با شرکت نورینکو اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است شرکت نورینکو که در سال ۱۹۸۰ تاسیس شده و یک هولدینگ است که تکنولوژی، تولید و بازرگانی را به هم پیوسته و در زمینه هایی، چون انبارداری، حمل و نقل، برگزاری نمایشگاه و تبلیغات، سرمایه گذاری و سرویس¬های مسافرتی و هتل‌ها نیز فعالیت دارد.
۱۰۰۵/پ ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها