مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در منطقه قرچک ورامین

مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات بهداشتی و درمان رایگان در منطقه قرچک ورامین به همت پزشکان داوطلب و بسیجی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد تقی پورخسروانی مقدم، در ارتباط با اقدامات بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در منطقه قرچک اظهارداشت: بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی نوپا بوده و عملاً ۲ سال پیش کار خود را آغاز کرد، ولی موفق شد محور‌های علمی و فرهنگی زیادی را مد نظر قرار داده و برنامه‌های شاخصی را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه برپایی بیمارستان صحرایی در اربعین حسینی از جمله اقداماتی بود که بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در آن خوش درخشید، گفت: در راستای تعهدات کاری خود در مناطق کم برخوردار نیز راه‌اندازی اردو‌های جهادی در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس از امروز در دو منطقه محمد‌آباد و امین‌آباد قرچک خدمات بهداشتی و ویزیت رایگان مردم کم برخوردار صورت گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: جراح مغز و اعصاب، ارتوپدی، پزشکان عمومی، اپتومتریست‌ها از جمله افراد تیمی بوده که به صورت رایگان خدمات داوطلبانه در این مناطق ارائه داده‌اند و فردا نیز مجموعه برنامه‌ها ادامه دارد.

خسروانی مقدم با بیان اینکه در تلاشیم که در آینده امکان راه‌اندازی آزمایشگاه و پاراکلینیک را برای مردم در مناطق کم برخوردار مدنظر قرار دهیم، گفت: همچنین طی این ۲ روز بیمارانی که نیاز به ادامه درمان داشته باشند و دفترچه بیمه نیز دارا باشند به مراکز تأمین اجتماعی ارجاع داده شده تا روند درمانشان با سرعت بهتر صورت گیرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی نگاه ویژه‌ای به مباحث جهادی داشته و ما نیز تلاش کرده‌ایم گام‌های موثری در این راستا برداریم تا انشاالله مردم بیشتری در مناطق کم برخوردار و محروم از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره‌مند شوند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
آخرین اخبار