خبرهای داغ:
نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در استفاده از کالای ایرانی باید پیشگام باشند تا مردم با مشاهده آنان گام‌های بزرگتری برای حمایت از کالای ایرانی بردارند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۶۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، روح الله بابایی صالح در همایش گرامیداشت روز ملی شورا‌ها که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امان خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد:شورا‌ها بازوان نظام و دولت هستند که تاکنون ۲۰ سال از عمر این نهاد می‌گذرد.
وی با اشاره به اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم، افزود:برای تحقق این شعار در گام نخست مسولین باید عامل به آن باشند تا مردم استفاده از کالای ایرانی را به وضوح در زندگی مسوولان نظام مشاهده کنند.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:اگر مسوولان عامل به شعار سال بودند قطع به یقین مردم هم به این شعار بیشتر توجه کرده و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.
بابایی صالح تصریح کرد: وقتی مردم ببینند در منزل نمایندگان آنان در مجلس شورلی اسلامی اجناس ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد آن‌ها هم به استفاده از کالای ایرانی ترغیب می‌شوند.
وی گفت:عدم استفاده مسوولان از کالا‌های ایرانی موحب می‌شود مردم هم برای تحقق شعار سال گام مهمی برندارند.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آینده مردم عملکرد ما مسولان را قضاوت می‌کنند تا مشخص شود اقدامات ما تا چه اندازه به نفع مردم بوده است بنابراین باید کار‌هایی که انجام می‌دهیم دقت بیشتری داشته باشیم.
بابایی صالح یادآور شد:ان شاالله با تلاش مضاعف بتوانیم به بهترین شکل ممکن زیر سایه رهبری ادامه دهنده راه رهبری و شهدا باشیم
۱۰۰۹/پ ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها