اصغری: برای افزایش مهارت‌های دانش آموزان تفاهم نامه‌ای با مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بسته شد که ۱۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول باید در کلاس‌های مهارت آموزی ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۳۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: ۳۹ دوره آموزشی ضمن خدمت برای آشنایی همکاران فرهنگی به کتب جدید پارسال در این شهرستان برگزار شد.
قربانعلی اصغری با بیان اینکه ۴ هزار و ۱۰۰ معلم این آموزش‌ها را فرا گرفتند، افزود: کسب ۵ رتبه استانی آموزش ابتدایی در الگوی جشنواره تدریس برتر و کسب رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان بهشهر است.
وی گفت: برای افزایش مهارت‌های دانش آموزان تفاهم نامه‌ای با مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بسته شد که ۱۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول باید در کلاس‌های مهارت آموزی ثبت نام کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: ۳۲ واحد آموزشی که نیاز به تعمیر و تجهیز داشتند پارسال با همت خیران مدرسه ساز تعمیر و تجهیز شد.
اصغری گفت: مدرسه همتی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، مدرسه ۶ کلاسه شهدای رودبار با ۶۰ درصد، مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت معصومه زاغمرز با ۶۰ درصد از مدارس در حال ساخت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها