حجت الا سلام خشنودی بیان داشت: یکی از علت های مستجاب نشدن دعاهای ما این است که ما خدارا شناختیم ولی از خدا اطاعت نمی کنیم و همین امر باعث می شود قلب ما بمیرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ، حجت الاسلام خشنودی ، مدرس حوزه های علمیه قم ، در جمع کارکنالن سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، گفت:  انسان دارای قلب است  و علمای ما آن قلب را روح تفسیر کرده اند وکسانی که اهل جهنم هستند ازآن غافل اند و به درستی از زندگی خود استفاده نمی کنند.

وی بیان کرد: یکی از علت های مستجاب نشدن دعاهای ما این است که ما خدارا شناختیم  ولی از خدا اطاعت نمی کنیم  و همین امر باعث می شود قلب ما بمیرد.

حجت الاسلام خشنودی اظهار کرد: نماز ما وقتی مورد قبول خداوند است که با عمق وجود لذت عبادت را درک کنیم و حضور قلبی داشته باشیم و تمام ذهن و فکر ما خدا باشد.

وی تصریح کرد: ما باید در نمازی که می خوانیم خدا را بشناسیم و توجه و حضور قلبی داشته باشیم  و اگر نماز ما اینگونه بود مورد قبول خداست.

مدرس حوزه های علمیه قم عنوان کرد: در هرجای زندگی که با مشکل برخورد کردیم باید سریع جا نزنیم و کوتاه نیاییم ما باید به خدا توکل کنیم و از خود او بخواهیم  که مشکل ما را برطرف کند و این امر فقط با اعتقاد راسخ صورت می گیرد.

 

 

 

ارسال نظرات