هومن رمضانیان در مراسم اختتامیه تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه ها و پارک‌های علم و فناوری گیلان، گلستان، مازندران و سمنان در سالن همایش پارک و علم و فناوری گیلان پس از کسب رتبه برتر در بخش عکس تندیس این جشنواره را به خانواده معزز شهدای گرانقدر رسانه تقدیم کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هومن رمضانیان در مراسم اختتامیه تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه ها و پارک‌های علم و فناوری گیلان، گلستان، مازندران و سمنان در سالن همایش پارک و علم و فناوری گیلان پس از کسب رتبه برتر در بخش عکس تندیس این جشنواره را به خانواده معزز شهدای گرانقدر رسانه تقدیم کرد.

وی هدف از این کار را احیای سنت‌های دینی و اسلامی و ترویج ارزش‌های انقلابی عنوان کرد و افزود: این تندیس برای بنده با ارزش بوده و با تمام وجودم آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم.

رمضانیان ادامه داد: تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب به ویژه شهدا و رزمندگان رسانه از جمله مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران و اهالی رسانه بوده و همه ما باید در راستای ترویج این ارزش‌ها در جامعه گام برداریم.

وی افزود: این برای دومین بار متوالی بوده که در جشنواره روابط عمومی‌ها و خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم شرکت کرده و توانست رتبه برتر این جشنواره را کسب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها