کرج/

همه موظفیم برای جوانان البرز شغل ایجاد کنیم

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز در حوزه جوانان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، گفت: همه موظف هستیم برای جوانان البرز شغل ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۹۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدعلی نجفی در مراسم گرامیداشت  ولادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان که عصر امروز در سالن نژاد فلاح کرج، برگزار شد، اظهار داشت: باید با جوانان صادقانه رفتار کرد و آنها را مورد حمایت قرار داد.

همه موظفیم برای جوانان البرز شغل ایجاد کنیم

وی با اشاره به ظرفیت جوانان استان البرز در حوزه‌های مختلف‌ افزود: البرز از حیث تنوع اقوام و قومیت‌ها استانی ویژه  و با ظرفیت است که باید از این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها بهره‌گیری شود.

استاندار البرز با بیان اینکه همه موظفیم برای جوانان شغل ایجاد کنیم، بیان کرد: اعتقاد من این است که باید از ظرفیت سمن‌های استان البرز  استفاده شده و آنها باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کشور متعلق به شما جوانان است، گفت: در حال حاضر شرایط توسعه استان البرز فراهم شده و نمی‌خواهیم شعارگونه رفتار کنیم.

نجفی با بیان اینکه در بحث رونق تولید و اشتغال همه فرمانداران و مسئولان بسترهای امید آفرینی را فراهم کرده‌اند، عنوان کرد: مدیران شما در استان البرز از سحرگاه تا شامگاه مشغول به‌کار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها