خبرهای داغ:
مسئول کمیته جهت یابی استان سمنان تأکید کرد؛
مسئول کمیته جهت یابی استان سمنان گفت: : نوپا بودن ورزش جهت یابی و تعاملات قابل قبول سپاه در جامعه کمک شایانی به گسترش این ورزش می کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۸۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان،جهتیابی ورزشی علمی است که فرد با داشتن یک نقشه که تعدادی هدف بر روی آن مشخص میباشد با پیدا کردن مسیرهای مرتبط، اهداف را جست و جو و پیدا میکند. ورزشکار میتواند از قطبنما در مکانهایی که امکان پیدا کردن اهداف مشکل است استفاده کند. فرد در ابتدا با دانستن چگونگی پیدا کردن جهت شمال و سپس جهات دیگر، فراگیری ورزش جهتیابی را آغاز می کند.

در همین خصوص جلسه ای با عنوان مودت ارتش و سپاه در امر ورزش باحضور مسئول کمیته جهت یابی و مسئول ورزش بسیج استان در دفتر مجموعه ورزشی شهدای بسیج برگزار شد.

محمود کیاسری مسئول کمیته جهت یابی استان سمنان در این جلسه در خصوص چگونگی گسترش این ورزش اظهار کرد: نوپا بودن ورزش جهت یابی و تعاملات قابل قبول سپاه در جامعه کمک شایانی به گسترش این ورزش می کند.

همچنین روح الله بندار مسئول ورزش بسیج استان سمنان در ادامه این جلسه افزود: در جهت توسعه این ورزش در بین پرسنل کادر و بسیجیان اقدامات لازم در آینده انجام می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها