آیه الله معلمی:

جوان با سلاح علم و فضائل اخلاقی در جامعه موفق است

امروز جوانان باید با استفاده از سلاح علم و فضایل اخلاقی خود را برای ساختن جامعه‌ای موفق آماده کنند که در این راستا مسئولین باید فضای آموزش و اجتماعی را به درستی آماده کنند. امروز همه ما باید پشت ولایت فقیه باشیم و با وحدت در جهت توسعه نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۸۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله معلمی در گفت‌وگویی با تبریک سالروز ولادت جوان رشیدعرصه کربلا حضرت علی اکبر (ع)، اظهار داشت: روز جوان فرصتی شد تا قدر عنصر پرانرژی جامعه را بدانیم. همان گونه که اگر مسائل ایمنی برای خلبان آماده شود پرواز، اوج و فرود خوبی خواهد داشت جوانان نیز پر از انرژی احساسات پاک و دارای استعدادهای نهفته گوناگون هستند که باید به درستی شکوفا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خدای مهربان به دلیل داشتن استعداد و نبوغ فکری انسان بر دیگر موجودات برتری بخشید و بدانیم شکوفا شدن استعداد نهفته در انسان ار دوران نوجوانی و جوانی نمایان می‌شود.

معلمی با اشاره به دوران مهم جوانی گفت: جوانی برای کسی نماند و از این فرصت باید بهره گرفت و به کسب علم و دانش در تمام ابعاد اخلاقی، علمی، فقهی پرداخت.

وی بیان کرد: امروز جوانان باید با استفاده از سلاح علم و فضایل اخلاقی خود را برای ساختن جامعه‌ای موفق آماده کنند که در این راستا مسئولین باید فضای آموزش و اجتماعی را به درستی آماده کنند. امروز همه ما باید پشت ولایت فقیه باشیم و با وحدت در جهت توسعه نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها