خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برقرسانی به روستاها یکی از خدمات مهم جمهوری اسلامی است که به چشم نمی‌آید، در حالی که امروز در روستاها عمران و آبادانی چشمگیر است و بیش از 70 درصد روستاهای ما بهسازی و در آنها طرح هادی انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۶۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

برقرسانی به روستاها یکی از خدمات مهم جمهوری اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد کاظمی در دیدار با شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: گزارش اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خوب و امیدوارکننده است و از سعی و اهتمام این مجموعه برای تأمین برق مورد نیاز مردم سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم تأمین برق مورد نیاز آنها است، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود امکانات بسیاری از روستاهای ما محروم و از نعمت برق برخوردار نبودند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: برقرسانی به روستاها یکی از خدمات مهم جمهوری اسلامی است که به چشم نمی‌آید، در حالی که امروز در روستاها عمران و آبادانی چشمگیر است و بیش از 70 درصد روستاهای ما بهسازی و در آنها طرح هادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه با خدمات و زحمات مسئولین، بعد از انقلاب مردم به یک رفاه نسبی رسیدند، گفت: این امر با وجود دشمنان قسم خورده‌ای است که با اساس نظام ما مشکل دارند و توطئه‌های ریز و درشتی علیه ما دارند و خواهند داشت.

کاظمی با اشاره به احداث پست شهرک ولیعصر ادامه داد: امید است در سال جاری عملیات اجرایی این پست را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات