خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه انرژی تحویلی استان در سال 96 حدود 3 هزار و 540 میلیون کیلووات ساعت و انرژی مصرفی 3 هزار و 160 میلیون کیلووات ساعت بود، گفت: در بحث انرژی توزیع نشده نیز شاهد کاهش 10 درصدی بودیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

کاهش 10 درصدی انرژی توزیع نشده برق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدکاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان 9همدان با مدیرعامل و معاونین این شرکت دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت به 723 هزار و 194 مشترک برق در استان خدمات‌رسانی می‌کند.

محمدمهدی شهیدی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده افزود: پایداری شبکه و تأمین برق مستمر و کسب رضایتمندی مردم از اولویت‌های این شرکت است که همواره در این جهت حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه انرژی تحویلی استان در سال 96 حدود 3 هزار و 540 میلیون کیلووات ساعت و انرژی مصرفی 3 هزار و 160 میلیون کیلووات ساعت بود، ابراز داشت: در بحث انرژی توزیع نشده نیز شاهد کاهش 22 درصدی بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به کاهش تلفات انرژی استان به 10.49 درصد تا پایان سال 96 تصریح کرد: این مهم در پی برنامه‎ریزی‌ها، اقدامات، تلاش کارکنان و همراهی خوب مردم صورت گرفت که امیدواریم همچنان این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات