تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی نجات‌بخش اقتصاد کشور است

استاندار بوشهر با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: عملیاتی شدن این شعار به عنوان نجات‌بخش مشکلات کشور زمینه رونق، رشد و بالندگی اقتصاد را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۳۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسبج از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین روز جهانی کارگر در تامین اجتماعی بوشهر با تبریک این روز، نقش مهم کارگران در توسعه و پیشرفت جامعه مهم دانست و اظهار داشت: خط تولید و توسعه کشور مدیون تلاش کارگران است که جایگاه مهم این فعالان در جامعه نشان می‌دهد.

وی با تبریک نیمه شعبان، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، روز شورا‌ها و روز جوان افزود: پیشرفت و توسعه کشور و تحرک اقتصادی و توسعه آن چاره‌ای جزء توجه ویژه به جامعه کارگری ندارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کارگران در توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور نقش تعیین کننده‌ای دارند خاطرنشان کرد: کارگران و تولیدکنندگان در اقتصاد جامعه نقش آفرین هستند و فعال بودن صنایع، کارخانجات، عرصه کشاورزی و خدمات عمومی مرهون تلاش کارگران است.

گراوند با تاکید بر حمایت از کارگران در حوزه‌های مختلف به شعار حمایت از کالای ایرانی پرداخت گفت: تحقق این شعار به معنای حمایت از تولید، کارگر و کارفرما است چراکه عملیاتی شدن این شعار ضمن حفظ خط تولید و رونق اشتغال، زمینه رونق اقتصاد در جامعه فراهم می‌شود.

وی عملیاتی شدن این شعار را ناجی اقتصاد دانست و تاکید کرد: عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی به عنوان نجات‌بخش مشکلات کشور زمینه رونق، رشد و بالندگی اقتصاد را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر پایبند بودن همگان در عملیاتی شدن حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: شرط تحقق این مهم این است که تولید با کیفیت ادامه یابد و مصرف کالای ایرانی سبب تقویت بازار کار و کمک به کارگر و کارفرمای ایرانی است.

گراوند با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور با توجه به رسیدگی به کارگران فراهم می‌شود گفت: همه دستگاه‌های مسئول مکلف هستند مشکلات کارگران برطرف کنند یا کاهش دهند.

وی استان بوشهر را پایتخت انرژی دانست و تصریح کرد: این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم در بخش‌های مختلف در اقتصاد کشور نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

استاندار بوشهر از فعال شدن کمیسیون‌های کارگری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امید است مشکلات کارگران با مشارکت کمیسیون‌های کارگری به حداقل برسد.

گراوند یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید را توسعه و کمک به تشکل‌های مردم نهاد دانست و افزود: تشکل‌های کارگری دارای اهمیت ویژه‌ای است و خود را ملزم به حمایت از آن می‌دانیم مخصوصا بازنشستگان باید مد نظر باشند چراکه آن‌ها افتخار کشور هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار