کنگره بین المللی مغز و اعصاب با پدیده های نوین عملی و جراحی مغز و اعصاب با محور دستاوردهای روز دنیا و تبادل علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل با دانشگاههای کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۱۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید ابراهیم کتابچی در گفتگویی با بیان اینکه کنگره بین المللی مغز و اعصاب با پدیدهای نوین در دو بخش جراحی و علمی آذرماه امسال برگزار می شود افزود: کنگره بین المللی مغز و اعصاب با پدیده های نوین عملی و جراحی مغز و اعصاب با محور دستاوردهای روز دنیا و تبادل علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل با دانشگاههای کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور مهمانان خارجی در این کنگره که برای نخستین بار در ایران اتفاق می‌افتد، توقع می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط در راستای استفاده از فرصت پیش‌آمده گام‌های مثبتی بردارند.

رئیس انجمن مغز و اعصاب کشور  اظهار داشت: در حال حاضر۸۰۰ جراح مغز و اعصاب در کشور درحال فعالیت هستند که به عنوان نخبگان علمی در دوبخش جراحی و علمی به منظور تبادل توانائی و گسترش علمی و ارایه دستاوردهای نوین مغز و واعصاب در بابل شرکت خواهند کرد.

وی درباره هدف از برگزاری این کنگره، گفت: به منظور تبادل علمی  و برداشت‌های نوین علمی وتخصصی، ظرفیت‌های به دست آمده متخصصانی که در این کنگره حضور دارند معرفی می شود، زیرا این افراد در اصل، سفیران کشورهای خود هستند که از این طریق می‌توانند به دستاوردهای نوین به وجود آمده دست یابند.

 دکتر کتابچی  از راه اندازی انجمن مغز و اعصاب در مازندران در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها