استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامی داشت روز جوان، به جوانان سیستانی و بلوچستانی پیام دادد
کد خبر: ۹۰۱۱۲۵۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
سيد دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان با صدور پيامي فرا رسيدن 11شعبان سالروز تولد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان را به مردم و جوانان استان تبريك گفت..
به گزارش روابط عمومی استانداري در اين پيام آمده است::
حضرت علی اکبر(ع) به عنوان جواني آگاه، ولايتمدار و با بصيرت، الگويي ارزشمند براي جوانان غيور ايران اسلامي است. جواناني كه با تاسي به مولاي خويش، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و الگو گيري از حضرت علي اكبر(ع) در نهضتي عاشورايي، انقلاب اسلامي ايران را به پيروزي رساندند و پس از آن با همان روحيه ي انقلابي نشأت گرفته از عاشوراي حسيني، در طول هشت سال جنگ نابرابر تحميلي، دلاورمندانه در پيروي از ولي فقيه زمان خود، حضرت امام خميني(ره)، جانانه دفاع كردند و در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروز با تکیه بر همین جوانان ولايتمدار و مؤمن شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامي در همه ي عرصه ها هستیم..
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بويژه جوانان غيرتمند و مرزدار سيستان و بلوچستان، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سال «حمايت از كالاي ايراني» با همت جوانان تحصیل کرده، متخصص، كاردان و خلاق استان، بتوانیم گامهای موفقی را در جهت توسعه پايدار سيستان و بلوچستان برداريم.
ارسال نظرات