در آستانه هفته معلم

مسابقه‌های تیراندازی فرهنگیان در شاهرود برگزار شد

مسابقات تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در آستانه هفته معلم و به همت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۴۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در آستانه هفته معلم عصر امروز با حضور قریب به 50 نفر از فرهنگیان بسیجی مدیریت آموزش و پرورش و مدارس پسرانه شاهرود در میدان تیر تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود برگزار و به سه نفر برتر در امتیاز کسب شده هدایایی اهدا شد.
مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود در گفت وگو با فارس، با تبریک هفته معلم با اشاره به برنامه های این هفته به همت بسیج فرهنگیان اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده همکاران ما در بسیج دانش آموزی شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت هفته معلم در بیش از ۵۰ مدرسه دخترانه و پسرانه شاهرود حضور یافته و با اهدای گل به همه کارکنان فرهنگی مدرسه این هفته را تبریک می گویند.
ولی‌الله غلامی افزود: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و جانبازان و غبارروبی گلزار شهدا و حضور در نمازجمعه شهرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه های این هفته توسط بسیج فرهنگیان خواهد بود.
غلامی با بیان اینکه اعیاد شعبانیه نیز د این هفته قرار دارد گفت: برگزاری جشن بزرگ میلاد امام عصر با حضور فرهنگیان بسیجی و برگزاری حلقه های صالحین فرهنگیان و نسبت های بصیرتی با موضوع مقام معلم از دیگر برنامه های گرامیداشت مقام معلم و بسیج فرهنگیان است.
وی با اشاره به تجلیل از فرهنگیان نمونه و ممتاز بسیجی افزود: همایش تجلیل از فرهنگیان بسیجی و یادواره شهدای فرهنگی شهرستان نیز در گرامیداشت هفته مقام معلم و بسیج فرهنگیان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار