نشست روشنگری با حضور فرماندهان و مربیان صالحین حوزه مقاومت امام سجاد (علیه السلام ) شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  نشست روشنگری همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام شهرستان لردگان ویژه فرماندهان پایگاه ها و مربیان صالحین این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام هدایت فرامرزی در این نشست روشنگری با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت روز جوان؛ نقش جوانان در پیروزی، تثبیت و ادامه انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

حجت الاسلام فرامرزی، گفت:  همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان در صحنه محقق شد و هشت سال دفاع مقدس و عبور از فراز و نشیب های مختلف فراروی نظام با میدان داری این جوانان غیور و ولایتمدار ادامه یافته است، حفظ انقلاب  نیز به دست جوانان تداوم می یابد.

وی  با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی افزود: ولایت فقیه حافظ و نگهبان این انقلاب است و ما اگر بخواهیم از انقلاب مواظبت کنیم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همانطور که حضرت امام راحل فرمودند: ولایت فقیه استمرار و ادامه ولایت رسول الله است.

 سخنران این نشست با اشاره به فعالیت های دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به دنبال خدشه دار کردن چهره روحانیت و ولایت فقیه می باشد و سعی دارد فاصله بین مردم و روحانیت را زیاد کند و اگر موفق شود ضربه بزرگی به نظام وارد می آید.

 وی، تبعیت از سیره شهدا را یکی از راههای دفاع از نظام و پشیمان کرد دشمن بیان کرد و افزود: وصیت تمام شهدا به ما پشتیبانی از ولایت بوده و باید برای ادامه راه شهدا در خط ولایت باشیم و  تلاش کنیم که منویات ولی فقیه در سطح جامعه ترویج و عملی گردد.

ارسال نظرات