خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: 2 هزار و 440 خانوار با سرپرست زندانی، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۲۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

بهره‌مندی 2400 خانوار با سرپرست زندانی از خدمات کمیته امداد استان همدانجعفر هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه در سال 96 دو زندانی با جرائم غیر عمد با کمک کمیته امداد استان همدان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند، گفت: برای آزادی این دو زندانی 10 میلیون تومان از منابع امداد پرداخت‌شده است.

وی ادامه داد: از زمانی که سرپرست خانوار زندانی می‌شود، خانواده آنها می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد تا زمان آزادی سرپرست خانوار از خدمات کمیته امداد برخوردار شوند و حتی پس از آزادی سرپرست خانوار کمیته امداد در زمینه اشتغال آنان نیز اقدام و همکاری می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: 2 هزار و 440 خانوار با سرپرست زندانی، تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند و از خدمات مختلف کمیته امداد مانند مستمری، جهیزیه، تحصیلی، وام، اشتغال، مساعدت‌های موردی، معاضدت حقوقی و کمک‌هزینه‌های درمانی بهره می‌برند.

وی عنوان کرد: خانواده‌های زندانی به دلیل نبود سرپرست در معرض آسیب‌های بسیاری قرار دارند که کمیته امداد با حمایت‌های خود تلاش دارد بخشی از مشکلات اساسی آن‌ها را رفع کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات