مراسم جشنی به مناسبت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) با تقدیر از سربازان نمونه سپاه ناحیه نهاوند در حسینیه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۱۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

سربازان نمونه سپاه ناحیه نهاوند تقدیر شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم جشنی به مناسبت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور سربازان وظیفه سپاه ناحیه نهاوند در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: برای هر چیزی بهاری وجود دارد و بهار عمر انسان نیز جوانی است، شاید جوانان به این نکته‌ها خیلی توجهی نداشته باشند اما اگر با بزرگترها صحبت کنیم، می‌گویند جوان قدر جوانیت را بدان چون جوانی دیگر بر نمی‌گردد.

حجت الاسلام حمزه شیرزادی ابراز داشت: از امام صادق (ع) سوال شده است که در ماه شعبان چه کارهایی انجام دهیم، ایشان فرمودند دو عمل انجام دهید یکی صدقه دهید و دیگری استغفار زیاد بگویید.

وی با بیان اینکه باید قدر جوانی را دانست، گفت: باید قدر این نیروی جوانی را بدانید، عبادت، سجده، روزه، نماز شب و کارهایی از این قبیل انجام دهید چراکه هستند کسانی که عمرشان گذشته است و پیر شده‌اند و دیگر توان انجام این کارها را ندارند و در حسرت روزهای گذشته و غفلت در جوانی به سر می برند.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه سپاه ناحیه نهاوند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات