خبرهای داغ:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب اذهان مردمی با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی گفت: تبلیغات دشمنان برای زیرسوال بردن انقلاب الهی معطوف شده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

دشمن به‌دنبال تخریب اذهان عمومی با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمدعلی پورمختار در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بهار، با اشاره به هفته سربازان گمنام اظهار داشت: باید در این هفته از اعضای وزارت اطلاعات تقدیر شود چراکه در این جنگ اطلاعاتی دشمن که امروز در کشور ما برای نفوذ در ارکان حکومت و برهم زدن نظم و آرامش و زیرسوال بردن این عملکرد افتخارآمیز  و ایجاد نارضایتی وجود دارد، وظیفه سنگین دارند.

وی اضافه کرد: در 4 سال گذشته نگاه خوبی به مسئله اشتغال، تولید و فعالیت‌های اقتصادی به صورت فراجناحی صورت گرفته و رابطه و تعامل فرماندار بهار نام ایشان را در بهار ماندگار خواهد کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمد و رفت‌ها یکی از سنت‌های الهی است و مسئولیت‌ها ماندگار نخواهد بود، گفت: ضرورت تغییرات و تحولات این اقتضا را بر ما تحمیل می‌کند و مسئولیت‌های انسان و خدمت ماندگار می‌تواند آخرت ساز باشد و با نگاه خدمتگزاری و اراده قوی و شجاعت می توان امور مردم را در مسیر صحیح هدایت کرد.

وی با تاکید بر تصمیمات قوی و شجاعانه و استفاده از ظرفیت‌های سیاسی توسط مسئولین گفت: شرایط امروز انقلاب بسیار متفاوت از پیش است و برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده باید اتحاد و همدلی بکار گرفته شود.

پورمختار با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب اذهان مردمی با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی گفت: با وجود کمبود منابع و شرایط تحریم و فشارهای بین المللی، ده‌ها برابر قبل از انقلاب خدمات به مردم داده شده و مسائل حیاتی و اولویت ها بر طرف شده و حمایت از تولید و پیشرفت های علمی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تبلیغات دشمنان برای زیرسوال بردن انقلاب الهی معطوف شده است و دشمنان با استفاده از پیام‌رسان‌هایی که در آغوش آمریکا و رژیم صهیونیستی لانه کردند و با دلارهای نفتی عربستان حمایت می شوند دستاوردها را زیرسوال می برند که از فرماندار جدید انتظار بیشتری در راستای اداره شایسته امور با روحیه انقلابی وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات